U 12 di marzu, cù l'arrivu di u ghjornu auspiciosu di l'anniversariu di Guanyin, a fiera di u tempiu lucale hà apertu grandiosamente. Questu avvenimentu annuale hè prufundamente radicatu in a cultura folcloristica è hà attrattu un gran numeru di persone. U Bodhisattva Guanyin hè cunnisciutu per a so cumpassione illimitata. In questu ghjornu, a ghjente vene à pricà per benedizioni è à sprime a so sincera gratitudine.
A cumpagnia Zongqi, piena d'entusiasmu per a cumunità è di brama di furtuna, s'hè impegnata attivamente in l'attività di a fiera di u tempiu. U situ di a fiera di u tempiu era pienu di ghjente, pienu d'una atmosfera vibrante. E bandiere culurite sventolavanu in a dolce brisa, è l'aria era piena di l'aroma di vari spuntini tradiziunali. Trà e numerose attrazioni di a fiera, a sessione d'offerta di e lanterne era a più attraente.
Quandu l'asta di e lanterne hà cuminciatu, l'eccitazione in l'aria hà righjuntu u so piccu. Parechji participanti, cù l'ochji brillanti d'anticipazione, anu cumpetitu ferocemente per queste lanterne simbolicamente significative. I rapprisentanti di a cumpagnia Zongqi, cù una ferma determinazione è un atteggiamentu pusitivu, si sò uniti attivamente à u prucessu d'asta. Dopu à parechji giri intensi di cumpetizione, sò finalmente surtiti vittoriosi è anu fattu un'offerta cù successu per parechje lanterne.
Un rappresentante di a cumpagnia hà dichjaratu: "Queste lanterne ùn sò micca solu oggetti ordinari. Anu un significatu prufondu. In e nostre credenze tradiziunali, e lanterne simbulizeghjanu a dissipazione di l'oscurità è portanu luce è speranza. Speremu chì vincendu queste lanterne, a cumpagnia Zongqi averà un avvene luminosu in l'annu à vene. U nostru scopu hè di ottene una crescita significativa in a nostra attività, di ghjunghje à novi alture di prestazioni è di apre un novu capitulu gloriosu in u nostru viaghju di sviluppu".
Data di publicazione: 21 di marzu di u 2025