I clienti indiani visitanu a fabbrica per spiegà novi opportunità per a cooperazione

U 10 di marzu di u 2025, zongqi accoltu un gruppu impurtante di ospts internaziunali - una delegazione di i clienti di l'India. U scopu di sta visita hè di guadagnà a in - prufundità di i prucessi di produzzione di fabbrica, capacità tecniche, è qualità, fundazione solida per e duie parte solidi.

Accumpagnatu da a gestione di a fabbrica, i cliani indiani visitati A Tovatore di Produzzione. I mostru di pruduzzione avanzata, prucessi tecnulogichi regurose, è linee di pruduzzione altamente automatizati anu lasciatu una impressione prufonda nantu à i clienti. Durante a cumunicazione, u persunale tecnicu di a fabbrica nantu à u prodotto, punti di l'innuvazione, è campi di applicazione. I clienti mostranu grandi interessu in alcuni prudutti è avianu in - parte di discussione nantu à i prublemi cum'è i requisiti persunalizati.

In seguitu, à u simposiu, i dui lati anu rivedutu i rializazioni di cooperazione passata è pareva avanti à e indicazioni di cooperazione futura. I clienti indiani anu dichjaratu chì questu - l'ispezione più insutiva di a forza di a fabbrica, è chì forse di espane e benefiziu esistenti in i risultati mutu - vince i risultati. A gestione di a fabbrica hà ancu indicatu chì vi cuntinuà à a difende u principiu di a qualità primu è di i clienti - orientazione indivificazione è servizii è cumuni è cumunità megliu à u mercatu.

Sta visita da i clienti indiani ùn anu micca solu creparendu a capiscenti di a cunniscenza è fiducia trà i dui lati ma ancu injectu una nova vitalità in a so cooperazione in u mercatu glubale.


Tempu post: Mar-17-2025