Avvolgitore d'alta putenza

Descrizzione breve:

Allarme automaticu per a mancanza di linea, a prutezzione di sicurezza hè affidabile, a porta si apre automaticamente per fermà si, pruteggendu efficacemente a sicurezza persunale di l'operatori.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Caratteristiche di u produttu

● Sta macchina hè adatta per l'avvolgimentu di bobine di motori di alta putenza. U sistema CNC speciale realizza l'avvolgimentu automaticu, a disposizione di i fili, l'attraversamentu di e fessure, l'attraversamentu automaticu di i tubi di cera è l'impostazione di a pruduzzione.

● Dopu à l'avvolgimentu, a matrice pò espandesi è ritrattassi automaticamente senza caccià a bobina, ciò chì riduce assai l'intensità di u travagliu di i travagliadori è migliora l'efficienza di u travagliu.

● A listessa seria di matrice di cunversione di bobina di statore pò esse aghjustata per risponde à i requisiti di avvolgimentu multi-filamentu, tensione stabile è regulabile, è assicurà a pruduzzione standardizata di prudutti.

● Allarme automaticu per a mancanza di linea, A prutezzione di sicurezza hè affidabile, a porta si apre automaticamente per fermà si, pruteggendu efficacemente a sicurezza persunale di l'operatori.

Parametru di u produttu

Numeru di pruduttu RX120-700
Diametru di a forcella volante Φ0.3-Φ1.6mm
Diametru di rotazione 700 mm
Numeru di teste di travagliu 1PCS
Numeru di basa applicabile 200 225 250 280 315

Viaghju per cable

400 mm

Velocità massima

150 giri/min
Numeru massimu di avvolgimenti paralleli 20 pezzi
Pressione di l'aria 0,4~0,6MPA
Alimentazione elettrica 380V 50/60Hz
Putenza 5 kW
Pesu 800 chilò
Dimensioni (L) 1500* (L) 1700* (A) 1900mm

FAQ

Prublema : A cinta trasportatrice ùn funziona micca

suluzione:

Causa 1. Assicuratevi chì l'interruttore di a cinta trasportatrice nantu à u display sia acceso.

Ragione 2. Verificate l'impostazioni di i parametri di visualizazione. Ajustate u tempu di a cinta trasportatrice à 0,5-1 seconde s'ellu ùn hè micca impostu currettamente.

Ragione 3. U regulatore hè chjosu è ùn pò micca funziunà nurmalmente. Verificate è aghjustate à una velocità adatta.

Prublema: A pinza di u diafragma pò rilevà un signale ancu s'è u diafragma ùn hè micca cunnessu.

Soluzione:

Questu accade per duie ragioni. Prima, pò esse chì u valore di pressione negativa di u manometru di prova hè impostu troppu bassu, risultendu in nisun signale rilevatu ancu senza un diafragma. Aghjustà u valore di impostazione à un intervallu adattatu pò risolve u prublema. Siconda, se l'aria à a sede di u diafragma hè bluccata, pò fà chì u signale cuntinui à esse rilevatu. In questu casu, a pulizia di a pinza di u diafragma farà u truccu.

Prublema: Difficultà à attaccà u diafragma à a pinza per via di a mancanza di aspirazione à vuoto.

Soluzione:

Stu prublema pò esse causatu da duie pussibili ragioni. Prima di tuttu, u valore di pressione negativa nantu à u vacuometru pò esse impostu troppu bassu, cusì chì u diafragma ùn pò esse aspiratu nurmalmente è u signale ùn pò esse rilevatu. Per risolve stu prublema, aghjustate u valore di impostazione à un intervallu ragiunevule. Siconda, pò esse chì u misuratore di rilevazione di u vacuotu sia dannighjatu, risultendu in un signale di uscita custante. In questu casu, verificate u misuratore per intasamentu o danni è pulite o rimpiazzate se necessariu.


  • Precedente:
  • Dopu: